donderdag 6 juli 2017

Maandag 03-07-2017
In Yarmouth zijn we 4 dagen blijven liggen. 2 dagen hebben we met 48-hours kaartjes het eiland Wight doorkruist en allerlei mooi plaatsjes gezien. Onder andere Freshwater Bay waar bij een typisch oud Engels hotel een hele groep oude Austins bij elkaar stonden.
Freshwater Bay
Freshwater Bay

Freshwater Bay
Austins in Freshwater Bay
Oude Austin in Freshwater Bay

Oude Austins in Freshwater Bay
Vreemde eend in de bijt
Rond de middag is Tonny van boord gegaan en met de ferry en trein naar de luchthaven van Southampton gegaan om vandaar weer terug te vliegen naar Nederland. Ik ben direct daarna uit Yarmouth vertrokken om weer naar Gosport te gaan. Mijn bedoeling is om naar huis te gaan in tegenstelling tot mijn oorspronkelijk plan. Maar ik heb zoveel last van mijn knieƫn, met name mijn linker knie, ik wil daar onderzoek naar laten doen.
Het tochtje vandaag was bijna pal voor de wind, die redelijk sterk was, 5 tot 6 Beaufort. Ik heb weer alleen de genua uitgerold, dat ging hard genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten